Ο Ολυμπιακός είναι πανέτοιμος για το παιχνίδι με την Άρσεναλ και ο Μάρκο Σίλβα συμπεριέλαβε όλα του τα «όπλα» στην αποστολή για το κρίσιμο παιχνίδι. Συντηρητικά προπονήθηκε ο Ντα Κόστα, ενώ πανέτοιμος έδειξε ο Πάρντο.
Το βράδυ της Τετάρτης (9/12) ο Θρύλος θα δώσει μπροστά στον κόσμο του ένα από τα σημαντικότερα παιχνίδια της ιστορίας, καθώς είναι κοντά στην πρόκριση στις 16 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης, αφήνοντας εκτός μάλιστα έναν αντίπαλο όπως είναι η Άρσεναλ.
Έτσι για το σπουδαίο παιχνίδι κόντρα στους «κανονιέρηδες» ο Μάρκο Σίλβα δεν έχει ιδιαίτερα προβλήματα, αφού ο Πάρντο γυμνάστηκε κανονικά, ενώ ο Ντα Κόστα προπονήθηκε συντηρητικά.
Η αποστολή του Ολυμπιακού αποτελείται από τους εξής:
Μποτία, Καμπιάσο, Ντα Κόστα, Ντομίνγκεζ, Ελαμπντελαουί, Φινμπόγκασον, Φορτούνης, Ερνάνι, Ιντέγε, Καπίνο, Κασάμι, Μαζουακού, Μιλιβόγεβιτς, Πάρντο, Ρομπέρτο, Σαλίνο, Σεμπά, Σιόβας, Βούρος.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.