Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2015

Η πρώτη εμφάνιση της Κιμ Καρντάσιαν με τα δύο της παιδιά


Την πρώτη δημόσια εμφάνιση δύο εβδομάδες αφού έφερε στον κόσμο το δεύτερό της παιδί έκανε η Κιμ Καρντάσιαν.
Η διάσημη τηλεπερσόνα συνοδευόταν από τον σύζυγό της Κάνιε Γοουέστ, αλλά και τα δυο τους παιδιά.


Περισσότερα στο iefimerida.gr
Πηγή: www.entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.