Την πρώτη δημόσια εμφάνιση δύο εβδομάδες αφού έφερε στον κόσμο το δεύτερό της παιδί έκανε η Κιμ Καρντάσιαν.
Η διάσημη τηλεπερσόνα συνοδευόταν από τον σύζυγό της Κάνιε Γοουέστ, αλλά και τα δυο τους παιδιά.
Περισσότερα στο iefimerida.gr
Πηγή: www.entertv.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.