Τρίτη 15 Δεκεμβρίου 2015

Στη Βουλή το νομοσχέδιο με τα προαπαιτούμενα – Το βράδυ η ψηφοφορία

voul_0

Το νομοσχέδιο εισήχθη στην Ολομέλεια με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, ενώ η ψηφοφορία αναμένεται το βράδυ. Σύμφωνα με πληροφορίες περίπου στις 20:00 θα γίνει η ονομαστική ψηφοφορία.



http://www.makeleio.gr/?p=502922

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.