Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

Χατζηπαναγής: «Μετάνιωσα που έπαιξα στην Ελλάδα»

Εξομολογήθηκε πως μετάνιωσε από ποδοσφαιρικής άποψης την άφιξή του στην Ελλάδα ο «Βασία»



Μετανιωμένος για την επιλογή του να παίξει ποδόσφαιρο στην Ελλάδα δήλωσε ο Βασίλης Χατζηπαναγής μιλώντας στον ΣΠΟΡ FM 94,6.
Ο μεγάλος «Βασία» περίπου τέσσερις δεκαετίες μετά την πρώτη του εμφάνιση με τα χρώματα του Ηρακλή, τόνισε τα όσα δεν του αρέσουν στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ωστόσο ανέφερε τους ποδοσφαιριστές που ξεχωρίζουν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, ενώ έδωσε τις συμβουλές τους στον Ολυμπιακό για το ματς της τελευταίας αγωνιστικής κόντρα στην Άρσεναλ.

Αναλυτικά όσα είπε ο Βασίλης Χατζηπαναγής:
-την πρώτη του εμφάνιση, τέτοιες μέρες, με τον Ηρακλή το 1975: «Είχα έρθει 21 Νοεμβρίου στον Ηρακλή και 7 Δεκεμβρίου έκανα ντεμπούτο. Η ομάδα ήταν τιμωρημένη για τρεις αγωνιστικές τότε. Παίξαμε στη Βέροια που είχε σκληρό γήπεδο και δυσκολεύτηκα. Στη Σοβιετική Ένωση όλα τα γήπεδα ήταν εξαιρετικά».
-το αν μετάνιωσε που ήρθε στην Ελλάδα: «Ποδοσφαιρικά το μετάνιωσα. Δεν ήταν εύκολο να φύγεις τότε από μια ομάδα. Ήταν απάνθρωπα τα συμβόλαια εκείνης της εποχής».
-τι τον ενοχλεί στο ελληνικό ποδόσφαιρο: «Με στενοχωρούν πολλά πράγματα στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Υπάρχει βία, δεν παίζουν πολλά ελληνόπουλα, παίζουν πολλοί ξένοι πλέον. Πιο πολύ παρακολουθώ ξένο ποδόσφαιρο».
-τα στοιχεία για τα οποία ξεχώριζε: «Το ταλέντο είναι έμφυτο, μπορείς να το δουλέψεις αλλά πρέπει να το έχεις μέσα σου. Είχα πολύ καλή έκρηξη στα 3-4 μέτρα, μου το έλεγαν οι προπονητές και στη Ρωσία».
-το ότι τον γνωρίζει πλέον και η νέα γενιά: «Το YouTube έκανε καλό. Με έμαθαν πολλά μικρά παιδιά που δεν με ήξεραν».
-τον σύγχρονο παίκτη που του αρέσει να βλέπει: «Δεν είναι μόνο ο Μέσι. Έχει τρομερή βοήθεια από τον Νεϊμάρ και τον Σουάρες στην ΜπαρτσελόναΣτη Ρεάλ ο Ρονάλντο είναι μόνος του και δεν μπορούν να βρουν χημεία».
-τον αγώνα του Ολυμπιακού με την Άρσεναλ: «Η Άρσεναλ είναι… ΆρσεναλΟ Ολυμπιακός παίζει μεν στην έδρα του, αλλά πρέπει να προσέξει πάρα πολύ. Τίποτε άλλο δεν λέω. Ο Ολυμπιακός έχει την καλύτερη ομάδα, έχει μπάτζετ και φτιάχνει ομάδα για το Champions League. Μην κοιτάτε τι έγινε με την Μπάγερν, είναι ομάδα άλλου επιπέδου μαζί με την Μπαρτσελόνα».
-τον Κώστα Φορτούνη: «Ο Φορτούνης έχει καλά στοιχεία, μου αρέσει. Θα πρέπει να δουλέψει. Άμα δουλέψεις, θα αμειφθείς».
πηγή: sportit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.