Να παραιτηθεί κάλεσε τον πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα ο πρόεδρος της Ενωσης Κεντρώων Βασίλης Λεβέντης ...
υποστηρίζοντας ότι «πλέον η κοινωνία δεν τον ακούει. Νομοθετεί στο βρόντο».
«Αγαπώ τον πρωθυπουργό και του ζητώ να μην έχει το τέλος του Γιωργάκη και του Σαμαρα. Τον παρακαλώ να με ακούσει. Να ανέβει στο Προεδρικό Μέγαρο και να παραιτηθεί» είπε ο κ. Λεβέντης ενώ βλέποντας τους βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ να χαμογελούν τους είπε «Γελάτε αλλά όταν το κάνει θα κλάψετε. Είναι πράξη ευθύνης και όχι αδυναμίας. Έχετε γαλουχηθεί σε παλιάς κοπής πνεύμα. Ο πρωθυπουργός όμως είναι σώφρων και δεν θα καθίσει να τον εκβιάζουν κάποιοι που λένε ότι δεν θα ψηφίσουν και θα κάνει αυτό που επιβάλλεται για το καλύτερο της χώρας».
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.nl/2015/12/blog-post_916.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.