Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

Ομπάμα: Θα καταστρέψουμε τους τζιχαντιστές. Δεν έχουμε πόλεμο με το Ισλάμ

Ομπάμα: Θα καταστρέψουμε τους τζιχαντιστές. Δεν έχουμε πόλεμο με το Ισλάμ

Η πρόσφατη τραγωδία του Σαν Μπερναντίνο, ώθησε τον Μπαράκ Ομπάμα στο Οβάλ Γραφείο, από το οποίο  εκφώνησε τα ξημερώματα ομιλία προς το αμερικανικό έθνος, μόλις την 3η κατά τη διάρκεια της οκταετούς Προεδρίας του.
Ο Μπαράκ Ομπάμα μίλησε για την απειλή της τρομοκρατίας και το Ισλαμικό Κράτος, επιχείρησε να καθησυχάσει τους Αμερικανούς πολίτες, και δεσμεύτηκε ότι οι ΗΠΑ θα καταστρέψουν τους τζιχαντιστές.
Την ίδια ώρα, ήταν εξαιρετικά προσεκτικός στην τοποθέτησή του και στις ισορροπίες που κράτησε, ξεκαθαρίζοντας ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες δεν βρίσκονται σε πόλεμο με το Ισλάμ, αλλά με ορισμένους φανατικούς και ακραίους, που είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμοι να σκορπίσουν τον θάνατο σε κάθε γωνιά του πλανήτη.
Ο Μπαράκ Ομπάμα μίλησε αναλυτικά για μια σειρά από μέτρα που έχουν ληφθεί, και για πρωτοβουλίες που δρομολογήθηκαν, ενώ κάλεσε και το Κογκρέσο να συναινέσει σε δράσεις που στοχεύουν στην επιτυχή αντιμετώπιση της τρομοκρατικής απειλής.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.