Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2015

Το «Μπρούσκο» πάει Αμερική

Το «Μπρούσκο» δεν κάνει επιτυχία μόνος την Ελλάδα και στην Κύπρο.
Η αγαπημένη σειρά του ΑΝΤ1 μετά το Ντουμπάι και την Ευρώπη θα ταξιδέψει και στην Λατινική Αμερική. Στις 17 Ιανουαρίου αναμένεται να γίνει η μεγάλη πρεμιέρα σε Αργεντινή, Βενεζουέλα, Κόστα Ρίκα, Μεξικό, Παναμά αλλά και στη Φλόριντα των ΗΠΑ.


πηγή: www.gossip-tv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.