Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2015

Μικρής έκτασης επεισόδια στο τέλος της πορείας της ΓΣΕΕ- ΑΔΕΔΥ


Μικρής έκτασης επεισόδια σημειώθηκαν λίγο μετά τις 12:30 στην οδό Σταδίου, ενώ περίπου μια ώρα αργότερα...
και ενώ η πορεία είχε ολοκληρωθεί και ο κύριος όγκος των διαδηλωτών κατευθυνόταν προς τα Προπύλαια, η ένταση μεταφέρθηκε στην πλατεία Συντάγματος.

Εκεί διαδηλωτές πέταξαν πέτρες και μολότοφ εναντίον των αστυνομικών, που απάντησαν με περιορισμένη χρήση κρότου - λάμψης. Σύμφωνα με πληροφορίες, μια από τις μολότοφ είχε στόχο το υπουργείο Οικονομικών, χωρίς πάντως να προκληθούν ζημιές.

Νωρίτερα, ανάλογης έκτασης μικροεπεισόδια είχαν σημειωθεί στην οδό Σταδίου, όπου, ενώ η πορεία της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ βρισκόταν στη Βουλή, κουκουλοφόροι προκάλεσαν φθορές σε καταστήματα.



Δείτε περισσότερες φωτο στο http://fimotro.blogspot.com/2015/12/blog-post_122.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.