Αναστάτωση επικράτησε για λίγη ώρα στο σταθμό ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι, όταν οι αρχές προχώρησαν στην εκκένωσή του μετά απο καταγγελία πολίτη για ύποπτο ήχο που ακουγόταν από το εσωτερικό κάδου.
Τα δρομολόγια διακόπηκαν και στο σημείο μετέβησαν άνδρες του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών.
Σύμφωνα με την καταγγελία, μέσα από τον κάδο ακουγόταν ο χαρακτηριστικός ήχος του ρολογιού, θέτοντας σε συναγερμό την αστυνομία.
Ωστόσο, έπειτα από έρευνα διαπιστώθηκε ότι μέσα στον κάδο απορρημάτων βρισκόταν ένας… παλμογράφος!
Έτσι, ο σταθμός άνοιξε και τα δρομολόγια του τρένου γίνονται κανονικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.