Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2015

Πρεμιέρα με Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ ο Ολυμπιακός!

Με μεγάλο ματς, κόντρα στην Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ στις 29 Δεκεμβρίου, αρχίζει το Top 16 για τον Ολυμπιακό. 

Πρεμιέρα με Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ ο Ολυμπιακός!


Ποδαρικό στο Top 16 στις 29 Δεκεμβρίου κόντρα στην Μπαρτσελόνα στο ΣΕΦ θα κάνει ο Ολυμπιακός. 
Οι «ερυθρόλευκοι» θα αντιμετωπίσουν στη συνέχεια, 7 ή 8 Ιανουαρίου, τη Λαμποράλ Κούτσα (εκτός) κι ακολούθως Μπάμπεργκ (εντός), Ζαλγκίρις (εκτός), Ρεάλ (εκτός), Χίμκι (εντός) και ΤΣΣΚΑ (εκτός) για τον πρώτο γύρο. 
inner
inner
Πηγή: www.sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.