Επικοινωνία με τους αρμόδιους υπουργούς Δικαιοσύνης Νίκο Παρασκευόπουλο και Υγείας Ανδρέα Ξανθό είχε νωρίτερα σήμερα ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας με αντικείμενο την κατάσταση που επικρατεί στο Νοσοκομείο των Φυλακών Κορυδαλλού.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε για το σχεδιασμό που έχει εκπονηθεί με στόχο τη βελτίωση των συνθηκών και ζήτησε επίσπευση των απαιτούμενων ενεργειών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.