Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου 2015

''Πώς άρχισε η ζωή;'':Ένα ιδιαίτερο ντοκιμαντέρ για την ύπαρξη της ζωής στη γη

DOC AFTER ,«Πώς άρχισε η ζωή» - Α΄ μέρος (How life began)
Δευτέρα 7 Δεκεμβρίου, στις 00:30
.Ντοκιμαντέρ, παραγωγής ΗΠΑ 2008.

Δισεκατομμύρια χρόνια πριν εμφανιστεί στη Γη ο πρώτος άνθρωπος, δισεκατομμύρια χρόνια πριν και από τους δεινόσαυρους ακόμη, η Γη έβριθε από ζωή. Στους ωκεανούς υπήρχαν μονοκύτταροι οργανισμοί και στο έδαφος σέρνονταν ζώντα όντα. Από πού ήρθαν; Τι ακριβώς είναι η ζωή; Είναι ζήτημα χημείας, πνεύματος ή συνδυασμός των δύο; Μήπως υπάρχουν και μακρινοί πλανήτες που βρίθουν από ζωή, όπως η Γη; Και πώς φθάνουμε από έναν απλό μονοκύτταρο οργανισμό σ’ έναν πολυσύνθετο οργανισμό με τρισεκατομμύρια κύτταρα, όπως είναι ο Άνθρωπος;



Να σημειώσουμε πως το δεύτερο και τελευταίο μέρος του ντοκιμαντέρ, θα προβληθεί την Τρίτη 08/12/2015, στις 00.30.

''Πώς άρχισε η ζωή;'',Δευτέρα 7/12,00.30 τα μεσάνυχτα, μέσα από την ΕΡΤ1...

πηγή: tvnea.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.