Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Οι Τούρκοι για το γήπεδο της ΑΕΚ

Με το θέμα του γηπέδου της ΑΕΚ (και κυρίως το γεγονός ότι θα ονομαστεί «Αγιά-Σοφιά») ασχολούνται οι Τούρκοι. Δημοσίευμα αναφέρεται στην προέλευση της «Ένωσης» και τονίζει ότι σύντομα ξεκινούν τα έργα 

Οι Τούρκοι για το γήπεδο της ΑΕΚ

Ένα ακόμα δημοσίευμα που ασχολείται με το γήπεδο της ΑΕΚ εντοπίστηκε στην Τουρκία. Όπως έχει γίνει κι άλλες φορές το περασμένο διάστημα, ιστοσελίδα αναφέρθηκε στο γεγονός ότι το νέο σπίτι της ομάδας θα ονομαστεί «Αγιά-Σοφιά»
Αρχικά λοιπόν το «amkspor.sozcu.com.tr» αναφέρει ότι η «Ένωση» έχει βρει τα χρήματα για να ξεκινήσει το νέο της γήπεδο, σημειώνοντας ότι σε αυτά θα συμπεριληφθούν και 20 εκατ. ευρώ από την Περιφέρεια Αττικής
Στη συνέχεια επιχειρεί να εξηγήσει το γιατί το γήπεδο θα ονομαστεί έτσι, σημειώνοντας ότι η ΑΕΚ είναι ομάδα που έχει ιδρυθεί από πρόσφυγες το 1924, το τρίτο γράμμα σημαίνει Κωνσταντινούπολη και έχει ως έμβλημα τον δικέφαλο αετό της βυζαντινής αυτοκρατορίας
Καταλήγει, δε, λέγοντας ότι «η Αγιά-Σοφιά είναι το πιο διάσημο έργο εκείνης της περιόδου και σημαίνει πολλά γι’ αυτούς, εξ ου και η ονομασία του γηπέδου».


πηγή: sport-fm.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.