τα χριστουγεννιάτικα κάλαντα στο Μέγαρο Μαξίμου.
Το Μέγαρο Μαξίμου επισκέφτηκε το Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο, το μουσικό γυμνάσιο Ιλίου και ο σύλλογος «Κωστηλάτα» από την Άρτα.
Μαζί με τον πρωθυπουργό τα κάλαντα άκουσαν οι υπουργοί Επικρατείας, Αλέκος Φλαμπουράρης και Νίκος Παππάς, καθώς και η κυβερνητική εκπρόσωπος Όλγα Γεροβασίλη.
http://fimotro.blogspot.gr/2015/12/blog-post_1579.html
Φωτό από www.tsantiri.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.