Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2015

Σπανούλης: “Δύσκολα θα ξαναβγεί Διαμαντίδης”

“Δύσκολα θα ξαναβγεί Διαμαντίδης”


Ο Βασίλης Σπανούλης είναι καλεσμένος στην εκπομπή του κρατικού καναλιού για την Ευρωλίγκα και όσα είπε στην αυλαία της εκπομπής για τον Δημήτρη Διαμαντίδη και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο, θα συζητηθούν! Ο αρχηγός του Ολυμπιακού ρωτήθηκε για την απόφαση του 3D να αποχωρήσει από την ενεργό δράση το καλοκαίρι και ήταν ξεκάθαρος.
Ο Διαμαντίδης είναι ένας πολύ μεγάλος παίκτης, θα μου λείψει αυτή η ανταγωνιστικότητα που έχουμε μέσα στο παρκέ. Υπήρξαμε συμπαίκτες στην εθνική και τον Παναθηναϊκό και έχουμε περάσει πολλά μαζί. Έχουμε εξαιρετική σχέση, παρά τα όσα έχουν γραφτεί και ειπωθεί όλα τα τελευταία χρόνια και είναι πολλά. Αυτό είναι καθαρά “παιχνίδια” των Μ.Μ.Ε. Που δεν μας επηρεάζουν καθόλου. Γνωρίζω πολύ καλά τον Δημήτρη και είμαι σίγουρος πως για να πάρει τέτοια απόφαση και να την ανακοινώσει, είναι 100% σίγουρος και συνειδητοποιημένος. Θέλει να αφιερώσει χρόνο στην οικογένειά του και τα παιδιά του. Δύσκολα θα βγει παίκτης στην Ελλάδα τα επόμενα χρόνια σαν τον Διαμαντίδη”!
Ο Vspan ρωτήθηκε για τον Γιάννη Αντετοκούνμπο και μίλησε με κολακευτικά λόγια για τον Greek Freak. “Η Εθνική τα επόμενα χρόνια πρέπει να έχει ως βασικό πυλώνα τον Γιάννη Αντετοκούνμπο. Έχει τρομερά φυσικά προσόντα και συνεχώς εξελίσσεται. Είναι δουλευταράς, ταπεινός κι αν συνεχίσει έτσι θα κάνει μεγάλη καριέρα. Η σωματοδομή του, το τρέξιμό του, τα φυσικά του προσόντα, είναι κάτι το απίστευτο, δεν το έχουμε δει ξανά στην Ελλάδα. Μπορεί να εξελιχθεί και να πλησιάσει τα στάνταρ του Ντουράντ, αν βελτιώσει πολύ το σουτ του στο μέλλον”.
πηγή: eurohoops.net

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.