Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

«Νηνεμία» στο Χρηματιστήριο, μετά το ράλι


Νηνεμία στο χρηματιστήριο Αθηνών μετά το ράλι των τελευταίων ημέρων, η οποία οφείλεται αφενός αυτό στην αναμονή της τριπλής λήξης των παραγώγων, κι αφετέρου στην έξοδο της μετοχής της Εθνικής απο τον Δείκτη Eurostoxx 600.

 Το ράλι έφερε τον Γενικό Δείκτη στην αντίσταση των 625 μονάδων, ένα καθοριστικό επίπεδο για τη μετέπειτα πορεία της αγοράς, σύμφωνα με τη ΔΥΝΑΜΙΚΗ, το οποίο όπως δεν κατάφερε να διασπάσει.

Περισσότερα στο http://www.protothema.gr/economy/article/537422/meta-to-rali-ptosi-035-sto-hrimatistirio-/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.