Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2015

Με τον... καλό λόγο πάντα ο Σόιμπλε! Εξαπολύει τώρα πυρά για το Προσφυγικό – «Η Αθήνα δεν τηρούσε τη συνθήκη του Δουβλίνου»


soimple

Το φαρμάκι του για την Ελλάδα έσταξε για άλλη μια φορά ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε όχι για τα οικονομικά, αλλά  ασκώντας δριμύτατη κριτική για το Προσφυγικό.
Ο υπουργός οικονομικών της Γερμανίας  σε συνέντευξή του  στη Bild am Sonntag είπε πως για χρόνια η Αθήνα αγνοούσε τους κανόνες της ΕΕ, όπως περιγράφονταν στη συμφωνία του Δουβλίνου και οι οποίοι υποχρέωναν τους μετανάστες να κάνουν αίτηση για άσυλο στην πρώτη χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που φτάνουν.
Επίσης,  ανέφερε ότι τα γερμανικά δικαστήρια αποφάσισαν πριν από κάποιο χρονικό διάστημα ότι οι πρόσφυγες στην Ελλάδα δεν τυγχάνουν ανθρώπινης συμπεριφοράς και δεν γίνεται, όσοι πλέον έχουν φύγει από τη χώρα μας, να επιστρέψουν πίσω.
«Οι Έλληνες δεν πρέπει να κατηγορούν μόνο τους άλλους για τα προβλήματά τους, θα πρέπει να δουν πως θα μπορέσουν να τα καταφέρουν καλύτερα μόνοι τους» είπε χαρακτηριστικά ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών.
Την ίδια στιγμή ωστόσο χαϊδεύει τα αυτιά των κρατών της ανατολικής Ευρώπης πολλά εκ των οποίων έχουν εκφράσει τη διστακτικότητά τους να δεχθούν μετανάστες βάσει των ποσοστώσεων που προτείνει η ΕΕ και έχουν υποστηρίξει τις γερμανικές θέσεις σε ότι αφορά την Ελλάδα, το Grexit, κ.λπ..
«Η αλληλεγγύη δεν ξεκινά με αλληλοκατηγορίες» είπε και τόνισε πως τα κράτη της Ανατολικής Ευρώπης θα πρέπει επίσης να δεχθούν πρόσφυγες, αλλά λιγότερους σε σχέση με τη Γερμανία.
Επιπλέον είπε πως πρόκειται για τη μεγαλύτερη μεταναστευτική κρίση μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο και αυτό σημαίνει πως ότι τα κράτη της ΕΕ θα πρέπει να αυξήσουν τις δαπάνες στον αμυντικό τομέα.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.