Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου 2015

Τρίωρη στάση εργασίας αύριο για τους δικαστικούς υπαλλήλους

dikastikoiiiiii

Με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Δικαστικών Υπαλλήλων Αθήνας, οι δικαστικοί υπάλληλοι της πρωτεύουσας θα πραγματοποιήσουν αύριο (Πέμπτη) από τις 12:00 έως το τέλος του ωραρίου, τρίωρη στάση εργασίας σε ένδειξη διαμαρτυρίας για τη μη επίλυση των προβλημάτων της έλλειψης προσωπικού και των συνθηκών εργασίας στα δικαστήρια.Κατά τη διάρκεια της στάσης εργασίας οι δικαστικοί υπάλληλοι θα πραγματοποιήσουν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Δικαιοσύνης.



http://www.crashonline.gr/τρίωρη-στάση-εργασίας-αύριο-για-τους-δ/

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.