Πέμπτη 24 Δεκεμβρίου 2015

Κάτω Παρτάλι: Από Μάρτιο και…βλέπουμε!

Δεν ξεκίνησαν τελικά τα γυρίσματα για τα νέα επεισόδια της σειράς «Κάτω Παρτάλι». Ίσως ξεκινήσουν μετά τις γιορτές με προοπτική να ξεκινήσει η προβολή από τον Μάρτιο. Όλα αυτά, βέβαια, αν όλα πάνε καλά, πληρωθούν οι ηθοποιοί και λυθούν όλα τα προβλήματα που έχουν προκύψει από τις διαρκείς αναβολές της έναρξης των εν λόγω γυρισμάτων. Αν δεν δοθεί το «πράσινο φως» ούτε τον Ιανουάριο, τότε ο σεναριογράφος της σειράς Λευτέρης Παπαπέτρου θα κάνει έναν νέο κύκλο συζητήσεων με τον Τζώνη Καλημέρη, μήπως το «Παρτάλι» μετακομίσει στον ΑΝΤ1

πηγή: Real

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.