Την εκτίμηση ότι το ΠΑΣΟΚ «ολοκλήρωσε τον κύκλο του και θα έπρεπε να αναγεννηθεί, πρωτοστατώντας στη διαμόρφωση ενός ευρύτερου κινήματος της κεντροαριστεράς, με επεξεργασμένο προγραμματικό λόγο και σαφές στίγμα » επισημαίνει ο πρώην πρωθυπουργός Κώστας Σημίτης σε συνέντευξή του στην εφημερίδα «Athens Voice» επ’ ευκαιρία του αυτοβιογραφικού του βιβλίου «Δρόμοι Ζωής».
Ο πρώην πρωθυπουργός προχωράει ένα βήμα περαιτέρω και ζητά από όλους «να ξεχάσουμε εγωισμούς και πρωτοκαθεδρίες». «Οι αγγλοσάξονες λένε όταν υπάρχει η βούληση βρίσκεται ο τρόπος» είπε και προτείνει τη διαμόρφωση μιας ηγετικής ομάδας «από ό,τι καλύτερο διαθέτει ο χώρος της κεντροαριστεράς, που θα πλαισιωθεί από έναν ευρύτερο κύκλο στελεχών οι οποίοι θα συμπαραταχθούν στην προσπάθεια και θα υποστηρίζονται από ένα πανελλαδικό δίκτυο».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.topontiki.gr/article/153498/simitis-pasok-oloklirose-ton-kyklo-toy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.