Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2015

ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΣΥΜΒΙΩΣΗΣ. Υπερψηφίστηκε με ευρεία πλειοψηφία 194 «ναι»!


Με ευρεία πλειοψηφία ψηφίστηκε λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Τρίτης από την Ολομέλεια της Βουλής το σύμφωνο συμβίωσης.
Στην ονομαστική ψηφοφορία -στην οποία υπήρχαν πολλοί απόντες βουλευτές, κυρίως από τη ΝΔ- συμμετείχαν 249 βουλευτές και υπερψήφισαν 194 βουλευτές, ενώ καταψήφισαν 55 βουλευτές.
«Ναι» επί της αρχής ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ, το Ποτάμι, η Δημοκρατική Συμπαράταξη και η Ένωση Κεντρώων, καθώς και 19 βουλευτές της ΝΔ. Καταψήφισαν 29 βουλευτές της ΝΔ, το ΚΚΕ, η Χρυσή Αυγή και οι ΑΝΕΛ εκτός από τρεις βουλευτές (Κουντουρά, Παπαχριστόπουλος και Ζουράρις) ενώ ο πρόεδρος του κόμματος Π.Καμμένος απείχε.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.