Μετά την Πηγή Δεβετζή, μια ακόμη Ελληνίδα αθλήτρια βρέθηκε «ντοπέ», αυτή τη φορά μετά από 10 χρόνια!
Νέο κρούσμα ντόπινγκ, το δεύτερο μέσα σε λίγες ημέρες, έρχεται από το… μακρινό παρελθόν και συγκλονίζει τον ελληνικό αθλητισμό. Μετά τη Χρυσοπηγή Δεβετζή, η οποία «πιάστηκε» ύστερα από οκτώ χρόνια, η άλτρια του επί κοντώ, Αφροδίτη Σκαφίδα, φέρεται να βρέθηκε κι αυτή «θετική» σε – άγνωστη προς το παρόν – χρήση απαγορευμένης ουσίας το 2005!
Σύμφωνα με την ενημέρωση της IAAF προς τον ΣΕΓΑΣ, την Τετάρτη (2/12), σε επανεξέταση ενός δείγματός της από το 2005 ανιχνεύτηκε απαγορευμένη ουσία. Η ελληνική ομοσπονδία ξεκίνησε ήδη την πειθαρχική διαδικασία κατά της Ελληνίδας αθλήτριας.
Η IAAF επανεξέτασε το δείγμα της Σκαφίδα που είχε ληφθεί εκείνη τη χρονιά, αλλά μέχρι στιγμής δεν έχουν γίνει γνωστές περισσότερες λεπτομέρειες, όπως το πότε ακριβώς και το που διενεργήθηκε ο συγκεκριμένος έλεγχος και ποια είναι η ουσία, όπως ήδη αναφέραμε.
Η 33χρονη Σκαφίδα έχει αποχωρήσει από τους στίβους εδώ και τέσσερα χρόνια. Στην καριέρα της δεν πανηγύρισε ποτέ κάποια διεθνή διάκριση, ωστόσο κατείχε το πανελλήνιο ρεκόρ στο επί κοντώ.
πηγή: sportit.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.