Στην Εθνική οδό, βγάζουν τα τρακτέρ τους μετά τις 10 Ιανουαρίου και έως ότου ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους οι αγρότες της Λάρισας, των Φαρσάλων και του Αλμυρού, ενώ στις κινητοποιήσεις θα μετέχουν και οι κτηνοτρόφου, όπως προέκυψε από τη σύσκεψη που συγκάλεσε η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα Λάρισας. H έξοδος των τρακτέρ θα γίνει κατόπιν πανελληνίου συντονισμού και η ακριβής ημερομηνία θα αποφασιστεί στις 8 Ιανουαρίου στην Αθήνα, οπότε και θα συναντηθούν εκπρόσωποι των αγροτών οι οποίοι συμμετείχαν στο μεγάλο πανελλαδικό συλλαλητήριο που πραγματοποίησε η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα των Αγροκτηνοτρόφων.
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.ergasianet.gr/menu-epikairotita/menu-epik-kinitopoiiseis/17961-meta101215-17961
Πηγή: http://www.ertopen.com/news/ellada/item/37570-larisa-stoys-dromoys-ta-trakter-meta-tis-10-ianoyarioy
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.