Εκατοντάδες Αγιοβασίληδες γέμισε σήμερα το απόγευμα η παραλιακή ζώνη της Καλαμάτας(χθες Παρασκευή 11/12).
Μικροί και μεγάλοι έλαβαν μέρος στο 1ο Santa Run στην προκυμαία του λιμανιού της Καλαμάτας και έτρεξαν κατά μήκος της παραλιακής ζώνης, δίνοντας έτσι ένα άκρως εορταστικό κλίμα στην πόλη.
Στη γιορτή εκτός από τον... αγιοβασιλιάτικο αγώνα δρόμου συμμετείχαν με κεράσματα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Βέργας, ενώ ιδιαίτερο χρώμα έδωσαν τα αερόστατα, που απελευθερώθηκαν στον ουρανό της Καλαμάτας.
Η βραδιά κορυφώθηκε με τη φωταγώγηση του παραδοσιακού χριστουγεννιάτικου καραβιού στο λιμάνι της Καλαμάτας.
πηγή: eleftheriaonline.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.