Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Κόλαση στη Λεωφόρο (vids)



Μπήκαν στο γήπεδο οι οπαδοί, μάχες σώμα με σώμα με την αστυνομία



Η απόφαση του Ανδρέα Παππά να μην διεξαχθεί για λόγους ασφαλείας το ντέρμπι ανάμεσα σε Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό δεν άρεσε στον κόσμο του «τριφυλλιού», καθώς μόλις έγινε γνωστό το γεγονός μπήκαν μέσα στο γήπεδο από την πόρτα της Θύρας 13 και το μετέτρεψαν σε πεδίο μάχης.
Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού έβριζαν τον Σταύρο Κοντονή, υπήρξαν συμπλοκές και μάχες σώμα με σώμα κουκουλοφόρων οπαδών με τις δυνάμεις των ΜΑΤ που ήταν μέσα στο γήπεδο. Δακρυγόνα, βόμβες κρότου λάμψης και κάποιοι με πυροσβεστήρες στα χέρια σε ένα σκηνικό που θύμιζε οτιδήποτε άλλο εκτός από ποδοσφαιρικό γήπεδο.
πηγή: sportit.gr
Δείτε τα αποκλειστικά βίντεο του SPORTIT

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.