Η οριστική αναβολή του ντέρμπι μετέτρεψε το γήπεδο σε πεδίο μάχης
Η απόφαση του Ανδρέα Παππά να αναβληθεί οριστικά το ντέρμπι Παναθηναϊκού-Ολυμπιακού μετέτρεψε το γήπεδο τη Λεωφόρου σε πεδίο μάχης.
Η κακή ημέρα φάνηκε από την αρχή όταν αρκετή ώρα πριν την έναρξης του αγώνα (19:30) υπήρξαν συμπλοκές οπαδών και αστυνομικών στους γύρω δρόμους από το «Απόστολος Νικολαΐδης».
Η φωτοβολίδα που έπεσε στον Φινμπόγκασον ανάγκασε τον διαιτητή να κρατήσει τον Ολυμπιακό στα αποδυτήρια μέχρι να ηρεμήσουν τα πνεύματα, όμως για λόγους ασφαλείας το ματς δεν άρχισε ποτέ.
Με το που ανακοινώθηκε η οριστική αναβολή, οπαδοί των «πρασίνων» με κουκούλες και… εξοπλισμό εισέβαλαν στον αγωνιστικό χώρο και συγκρούστηκαν με τις αστυνομικές δυνάμεις με αποτέλεσμα να επικρατήσει πανικός.
Από τις συμπλοκές υπήρξαν τραυματισμοί τόσο αστυνομιών όσο και οπαδών, ενώ έγιναν και συλλήψεις.
































Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.