Η παρουσία των πρωθυπουργών Ελλάδας και Τουρκίας στο στάδιο "Φατίχ Τερίμ" στην περιοχή Μπασάκσεχιρ της Κωνσταντινούπολης για το φιλικό μεταξύ των εθνικών ομάδων των δύο χωρών έχουν προκαλέσει κινητοποίηση των τουρκικών Αρχών. Τα μέτρα ασφαλείας στον περιβάλλοντα χώρο αλλά και εντός του γηπέδου ήταν δρακόντεια και οι έλεγχοι από την Αστυνομία ενδελεχείς.
πηγή: pamesports.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.