Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2015

O Θοδωρής Αθερίδης μιλάει για πρώτη φορά για την σχέση του με την Σμαράγδα Καρύδη: "Είμαστε χρόνια μαζί"



Στο Down Town που κυκλοφόρησε ξανά σήμερα έδωσε συνέντευξη  ο Θοδωρής Αθερίδης και μέσα σε όλα μίλησε για πρώτη φορά για την σχέση του με την Σμαράγδα Καρύδη. Διαβάστε παρακάτω ένα μικρό απόσπασμα από όσα δήλωσε στον Πάνο Ζόγκα.
Αν σε ρωτούσα για την προσωπική σου ζωή, τι θα μου απαντούσες;
Ότι είναι σε απόλυτη ισορροπία.
Μένεις μόνος σου;
Όχι, συγκατοικώ με την Σμαράγδα.
Και πως τα πάτε;
Έχουμε μια πολύ νορμάλ σχέση, είμαστε χρόνια μαζί και περνάμε μια χαρά.
Είστε πολλά χρόνια μαζί, πάνω από δέκα, δεν έχετε βαρεθεί;
Δεν βαριέμαι εύκολα. Φροντίζω στις σχέσεις που με ενδιαφέρουν να δίνω μια κινητικότητα ώστε να ανανεώνεται το ενδιαφέρον. Θα δούμε πως θα πάει αυτή η σχέση.
Σκέφτεστε να παντρευτείτε κάποια στιγμή;
 Όχι, καθόλου. Ούτε εγώ ούτε η Σμαράγδα σκεφτόμαστε τον γάμο.
Έχεις πάρει διαζύγιο;
Όχι.
Γιατί;
Γιατί το διαζύγιο το βγάζεις όταν θέλεις να παντρευτείς. Από τη στιγμή που δεν θέλω να παντρευτώ, δεν βρίσκω τον λόγο να το κάνω.
Με τη Σμαράγδα γιατί δεν συνεργάζεστε πλέον;
Ήταν κοινή μας  απόφαση να χωρίσουμε επαγγελματικά, γιατί κάπου το πράγμα είχε βαλτώσει. Η τελευταία μας συνεργασία ήταν στην ταινία που γύρισα πέρσι το “Από έρωτα”. Δεν είπαμε όμως ότι δεν θα συνεργαστούμε ξανά. 
Και ποια είναι η καθημερινότητα σας με τη Σμαράγδα, μένετε στο σπίτι σου, στη Γλυφάδα;
Όχι, έχουμε νοικιάσει ένα σπίτι στην Ακρόπολη.
πηγή: Down Town                                                                                                            πηγή: entertv.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.