Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

"Ο,τι κοντινότερο στον Jordan"



Ο Paul George και ο Magic Johnson μιλούν για τον Kobe Bryant.


Το σώμα του δεν μπορεί πια να τον κρατήσει. Το κατάλαβε κι ο ίδιος και γι' αυτό αποφάσισε να κλείσει την αυλαία σε μία τεράστια, γεμάτη ατομικά και ομαδικά (με τους Lakers) 20ετή καριέρα. Το έκανε με πρωτότυπο τρόπο. Μέσωενός ποιήματος που έγραψε για την Players' Tribune και μοιράστηκε στους φίλους των Lakers.

George: “O Kobe ήταν ο δικός μου Jordan”
Το γνώριζα εδώ και κάμποσο καιρό. Μία τέτοια απόφαση δεν μπορείς να την πάρεις βάσει των συγκυριών. Εν τέλει aποφάσισα να το αποδεχτώ ότι δεν μπορώ να το κάνω άλλο και είμαι εντάξει με αυτό. Αφαιρεί ένα βάρος από τους ώμους μου, αλλά και όλων των υπολοίπων” δήλωσε μετά τη λήξη της αναμέτρησης με τους Pacers ο Kobe Bryant.
Είναι ακόμα ο Kobe Bryant, ανεξάρτητα από το πως σούταρε απόψε” σχολίασε ο Paul George, αναφερόμενος στα 4/20 σουτ που είχε ο 37χρονος σούπερ σταρ.Έπρεπε να τον αντιμετωπίσουμε σαν να είναι ο νεαρός Kobe στα τελευταία λεπτά. Ήταν σπουδαία στιγμή για μένα, να βρίσκομαι εκεί έξω μαζί του. Ο Kobe ήταν ο δικός μου Jordan καθώς μεγάλωνα, βλέποντας τον να κατακτά τίτλους”.

Magic: “Ό,τι κοντινότερο στον Jordan
Ο Kobe Bryant διανύει την τελευταία και τη χειρότερη χρονιά της καριέρας του. Δεν παύει όμως να είναι ο... Kobe Bryant.Είναι ό,τι κοντινότερο έχουμε δει στον Michael Jordan. Πιθανότατα θα μείνει στην Ιστορία σαν ο δεύτερος σπουδαιότερος σούτινγκ γκαρντ. Δεν μπορούσες να τον σταματήσεις και η θέληση του να νικάει ήταν απίστευτη” τόνισε ο Magic Johnson, ένας άλλος “θρύλος” των Lakers.
Είμαι χαρούμενος γι' αυτόν. Θα τον υποστήριζα οποιαδήποτε απόφαση κι αν έπαιρνε, νομίζω όμως ότι είναι καλό για τους Lakers να γνωρίζουν ότι θα πορευτούν χωρίς αυτόν” συμπλήρωσε ο Magic.
πηγή nba.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.