Πιο συγκεκριμένα, τους καλοκαιρινούς μήνες και κυρίως Ιούλιο και Αύγουστο θα διεξάγεται ένα νέο πρωτάθλημα, το οποίο είναι τελείως αυτόνομο και ουδεμία σχέση έχει με το ΝΒΑ. Ο Καρλ Τζορτζ (πρόεδρος της νέας λίγκας) ανακοίνωσε το εγχείρημά του σήμερα (17/11)
Το πρωτάθλημα θα περιλαμβάνει 16 ομάδες, τα ρόστερ των οποίων θα αποτελούνται κυρίως από παίκτες που έχουν παίξει στο ΝΒΑ την τελευταία τριετία. Ήδη η ομάδα της Νέας Υόρκης (καμία σχέση με τους Νικς), έχουν ανακοινώσει πως θα έχουν στο ρόστερ τους τους Ρασίντ Γουόλας, Αλ Χάρινγκτον και Μόρις Άγκερ.
Παρόμοιες ανακοινώσεις αναμένεται σύντομα να κάνουν και άλλες ομάδες με έδρα τις Βοστόνη, Φιλαδέλφεια, Γουάσινγκτον, Ορλάντο, Ατλάντα και Κλίβελαντ και άλλες, με στόχο του Τζορτζ να δώσει θέσεις εργασίας σε 250 άτομα. 170 παίκτες και περίπου 80 ως παίκτες-προπονητές, αλλά και μέλη των επιτελείων.
Κάθε ομάδα θα έχει δύο πρώην παίκτες του ΝΒΑ και κάποιον που έχει εισαχθεί στο Hall of Fame ως τζένεραλ μάνατζερ. Μέχρι στιγμής, ήδη 60 παίκτες έχουν δώσει το «πράσινο φως» και υπάρχουν πολλοί ακόμα στην «ουρά».
Στόχος είναι να προσελκύσουν τους καλύτερους από τους παίκτες που δε βρίσκουν θέση στο ΝΒΑ με δέλεαρ τα χρηματικά ποσά που θα λαμβάνουν. Ποσά τα οποία θα κυμαίνονται από 150 έως και 200.000 δολάρια για 80-90 μέρες δουλειάς και είναι πολύ περισσότερα από τα 25.000 δολάρια που δίνουν οι ομάδες στο NBDL. Εκτός αυτών, στοχεύουν και στους παίκτες που σταματούν λόγω τραυματισμού ή αποσύρονται πρόωρα από την ενεργό δράση και τους παρουσιάζουν την εν λόγω λίγκα ως μια ευκαιρία για μια πιο ομαλή μετάβαση.
πηγή: gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.