Ο Βαγγέλης Περρής μίλησε στην κάμερα του "Happy Day στον Alpha" και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε σε όσους λένε πως είναι θαυμαστής της τηλεόρασης της δεκαετίας του '90, στην εκπομπή "Σπάτα live", αλλά και το "Όλα".
«Όποιος βλέπει ομοιότητες ανάμεσα στο "Bravo" που έκανα το '90 και το "Σπάτα live", έχει άλλα γυαλιά από τα δικά μου...» είπε ο ίδιος, μεταξύ άλλων.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.