Ο Βαγγέλης Περρής μίλησε στην κάμερα του "Πρωινού" του ΑΝΤ1 για τον λόγο που δεν θα είναι αυτή τη σεζόν στην εκπομπή "Όλα" με τον Θέμο Αναστασιάδη, ενώ μίλησε και για τον Γρηγόρη Αρναούτογλου, αλλά και την Μαρία Ηλιάκη.
«Εγώ δεν θα είμαι γιατί από την αρχή ήθελα να κάνω κάτι άλλο... Αυτό δεν σημαίνει ότι υπάρχει ανταγωνισμός ή κακή διάθεση» είπε ο δημοσιογράφος.
Δείτε το σχετικό απόσπασμα στο http://www.entertv.gr/article/392176/vaggelis-perris-apokalyptei-giati-den-tha-einai-fetos-sto-ola-me-ton-themo
Πηγή βίντεο: youtube.com
Πηγή βίντεο: youtube.com

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.