Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Δε θα γίνει σήμερα το ντέρμπι...


Λίγα λεπτά μετά τις 20.00 αποφάσισαν να μην γίνει η σέντρα στο Παναθηναϊκός – Ολυμπιακός. 
Οι δύο λόγοι για αυτή την εξέλιξη...
Μετά από οριστική απόφαση του διαιτητή Ανδρέα Παππά, το ντέρμπι της Λεωφόρου μεταξύ Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού δεν πρόκειται να ξεκινήσει στη Λεωφόρο. 
Η απόφαση έγινε επίσημη γνωστή στις 20.00, δηλαδή μισή ώρα μετά την προγραμματισμένη σέντρα και ενώ οι Πειραιώτες δεν είχαν κάνει καν προθέρμανση.
Όπως έγινε γνωστό, η συγκεκριμένη απόφαση ελήφθη για λόγους ασφαλείας, αλλά και για όσα προηγήθηκαν με τις φωτοβολίδες που χτύπησαν τους Φινμπόγκασον και Μιλιβόγεβιτς, ενώ υπάρχουν πληροφορίες και για έναν αστυνομικό που τραυματίστηκε σοβαρά!



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.