Κυριακή 22 Νοεμβρίου 2015

Τελείωσε το πράσινο Δ.Σ.: Παραμένει στο τιμόνι του ΠΑΟ ο Γ. Αλαφούζος


Μετά τα όσα έγιναν στο ντέρμπι του Σαββάτου, το οποίο τελικά δεν διεξήχθη ποτέ ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού είχε δηλώσει: "Αύριο θα συγκαλέσω εκτάκτως το Διοικητικό Συμβούλιο της ΠΑΕ Παναθηναϊκός όπου προτίθεμαι να υποβάλω την παραίτηση μου. Θα εισηγηθώ στο Διοικητικό Συμβούλιο να εξετάσει εάν θα πρέπει ο Παναθηναϊκός να συνεχίσει να συμμετέχει στο πρωτάθλημα".
Η συνεδρίαση άρχισε στις 11 όπου όλα τα μέλη ήταν παρόντα. Ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό το τι ακριβώς ειπώθηκε, αλλά φαίνεται ότι ο Γιάννης Αλαφούζος πείστηκε να παραμείνει στη θέση του προέδρου της πράσινης ΠΑΕ.
Αυτό αναμένεται να αναφέρει και ανακοίνωση η οποία θα βγει σε λίγο.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.