Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2015

Δυστυχώς, όπως πάντα... Επεισόδια στο κέντρο της Αθήνας- «Βροχή» από μολότοφ στο Σύνταγμα...


...ΕΚΤΑΚΤΟ...
Σοβαρά επεισόδια είναι σε εξέλιξη εδώ και λίγη ώρα στο κέντρο της Αθήνας, τα οποία ...
δυστυχώς αμαυρώνουν τη μεγαλειώδη απεργιακή συγκέντρωση.

Τα επεισόδια ξεκίνησαν στο Σύνταγμα όταν έφτασε εκεί η ομάδα των αντιεξουσιαστών και άρχισαν να πετούν μολότοφ. Αυτή την ώρα οι ταραξίες βρίσκονται στην Πανεπιστημίου όπου συνεχίζονται τα επεισόδια.





Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.nl/2015/11/blog-post_420.html

Φωτό από: fimotro.blogspot.nl

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.