Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2015

Τι λέει στην επιστολή παραίτησής του ο Σακελλαρίδης



Τους λόγους της παραίτησής του περιγράφει με επιστολή ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης, τονίζοντας ότι αδυνατεί να συμβάλει στην υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής.
Ο Γαβριήλ Σακελλαρίδης στην επιστολή του ευχαριστεί τους πολίτες της Α΄ Αθηνών για την στήριξή τους στο πρόσωπό του και τον πρωθυπουργό «για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντας μου μία κρίσιμη κυβερνητική θέση, αλλά και για την κατανόηση του στη μετέπειτα αποστασιοποίησή μου».



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.