Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Τα διπλά επεισόδια φέρνουν πανικό...


Σε πονοκέφαλο για την παραγωγή εξελίσσεται η απόφαση του ΑΝΤ1 να προβάλλει κάθε Παρασκευή 
διπλό επεισόδιο στο «Μπρούσκο»
. Ετσι, όπως χαρακτηριστικά λένε και οι συντελεστές της καθημερινής σειράς, φέτος βλέπουν να κάνουν Χριστούγεννα με γυρίσματα, μιας και η αλλαγή αυτή τους έχει κάνει να τρέχουν και να μη φτάνουν...

πηγή:tv-24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.