Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

«Άλωσαν» το Μόναχο οι Νέοι του Ολυμπιακού!

«Άλωσαν» το Μόναχο οι Νέοι!

Οι Νέοι του Ολυμπιακού πραγματοποίησαν εκπληκτική εμφάνιση κόντρα στη Μπάγερν Μονάχου επικρατώντας με 0-1 μέσα στη Γερμανία, διατηρώντας έτσι ζωντανές τις ελπίδες για πρόκριση στην επόμενη φάση του Τσάμπιονς Λιγκ.

Μπορεί όλα τα βλέμματα να είναι πάνω στην αναμέτρηση του Ολυμπιακού με την Μπάγερν Μονάχου, ωστόσο αναμετρήθηκαν και οι Νέοι των δύο ομάδων, εκεί όπου οι «ερυθρόλευκοι» επικράτησαν με 0-1 χάρη σε γκολ του Μανθάτη.

Η ομάδα του Βασίλη Βούζα ήταν ανώτερη σε όλη την διάρκεια της αναμέτρησης, ωστόσο το «χρυσό» γκολ σημειώθηκε στο 50΄ όταν ο Μανθάτης με πολύ ωραίο σουτ έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα των Γερμανών.

ΜΠΑΓΕΡΝ ΜΟΝΑΧΟΥ: Χάντερτμαρκ, Γκσβέντ, Ίσεργουντ, Μιτσέλι (77' Σουρ), Στίνγκλ, Λέιμπ, Ντόρς, Μπένκο, Τίλμαν, Μαρτίνοβιτς, Στράιν (78' Ντέλα Σιάβα).

ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Κατσιμήτρος, Νικολάου, Βατουσιάδης, Τόλι, Σάλιακας, Μεγαρίτης, Μανθάτης, Πλέγας (75' Ρέτσος), Λάτσι (83' Λάμπρου), Κιρτζιαλίδης (62' Βρουσάι), Χαντζάρας.




http://www.redder.gr/podosfairo/48344/alosan-to-monaxo-oi-neoi

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.