Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Συλλαλητήριο διαμαρτυρίας για τους πλειστηριασμούς πρώτης κατοικίας διοργανώνει αύριο, Πέμπτη, η ΑΔΕΔΥ


Για «επαχθές σχέδιο» της κυβέρνησης κάνει λόγο η ΑΔΕΔΥ, σε ανακοίνωσή της για «το νέο αντιλαϊκό νομοσχέδιο που κατέθεσε χθες...
τα μεσάνυχτα, στη Βουλή», με τη διαδικασία του κατεπείγοντος, και που «μεταξύ των άλλων, ανοίγει το δρόμο για μαζικούς πλειστηριασμούς λαϊκών κατοικιών» και καλεί τους εργαζόμενους να συμμετέχουν μαζικά σε συλλαλητήριο την Πέμπτη, 19 Νοεμβρίου, στις 6:30 μμ, στο Σύνταγμα.




Περισσότερα στο http://tro-ma-ktiko.blogspot.gr/2015/11/blog-post_5836.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.