Με το καλημέρα άρχισαν τα προβλήματα στις εκλογές της ΝΔ.
Έτσι αν και οι κάλπες άνοιξαν κανονικά στις 07:00 το πρωί της Κυριακής, ωστόσο… ξαναέκλεισαν! Ήδη από το βράδυ του Σαββάτου υπήρχε έντονη φημολογία για προβλήματα στο ηλεκτρονικό σύστημα, η οποία επιβεβαιώθηκε, αφού παρά το ότι ψηφοφόροι κατέφθαναν ήδη στα εκλογικά κέντρα από νωρίς το πρωί της Κυριακής, δεν μπορούσαν να ψηφίσουν!
Οι πληροφορίες ανέφεραν πως η… παράταση για να ξεκινήσει η διαδικασία αφορούσε σε χρονικό διάστημα μίας ώρας, δηλαδή να ξεκινήσει στις 08:00.
Ωστόσο, μέχρι και τις 8.30 τα προβλήματα παρέμειναν και κανείς δεν μπορεί να πει με σιγουριά τι θα γίνει…
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.