Σε ένα χρόνο θα ολοκληρωθεί το έργο του τραμ στον Πειραιά, όπως είπε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, απαντώντας στη Βουλή σε ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Ελένης Σταματάκη.
Το χρονοδιάγραμμα του έργου προβλέπει ολοκλήρωσή του στις 20 Δεκεμβρίου 2016, σημείωσε ο υπουργός, επισημαίνοντας ότι έχει εκτελεστεί το 25% του έργου και όσον αφορά τις εργασίες και όσον αφορά τα χρηματοοικονομικά.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.