Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Αναβλήθηκε το Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ!

ΕΚΤΑΚΤΟ!Αναβλήθηκε το Παναθηναϊκός-ΠΑΟΚ!














Η ίωση γαστρεντερίτιδας που ταλαιπωρεί το τελευταίο 48ωρο τους παίκτες του Δικεφάλου οδήγησε στην αναβολή του αγώνα με τους πράσινους, που ήταν προγραμματισμένος για τη Δευτέρα 23/11.


Αναλυτικά:
Μετά από εισήγηση του προέδρου του ΕΣΑΚΕ κ. Γιώργου Χαλβατζάκη, η Επιτροπή Πρωταθλήματος αποφάσισε ομόφωνα την αναβολή της προγραμματισμένης για την προσεχή Δευτέρα 23/11 στο ΟΑΚΑ συνάντησης Παναθηναϊκού – ΠΑΟΚ για την 7η αγωνιστική της Basket League ΣΚΡΑΤΣ, για λόγους ανωτέρας βίας. Η νέα ημερομηνία διεξαγωγής του αγώνα θα ανακοινωθεί εντός των ημερών.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.