H ΚΕΔ/ΕΠΟ ανακοίνωσε τους διαιτητές των αγώνων της 11ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας, όπου φυσικά ξεχωρίζει το ντέρμπι του Παναθηναϊκού με τον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο το Σάββατο στις 7.30 μ.μ.
Ο εκλεκτός, λοιπόν, της επιτροπής για τη μεγάλη μάχη των αιωνίων είναι ο Ανδρέας Παππάς από την Αθήνα, ο οποίος είναι διεθνής, αλλά δεν έχει προταθεί στο νέο πίνακα της ΦΙΦΑ. Ο Παππάς είχε βρεθεί μία ακόμα φορά σε ντέρμπι Ολυμπιακού-Παναθηναϊκού, τη σεζόν 2012-13 στο Στάδιο Καραϊσκάκη, με το τελικό σκορ να είναι 1-1 από τα γκολ των Φιγκερόα και Μήτρογλου.
Περισσότερα στο http://www.filathlos.gr/component/k2/item/162196-referee

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.