Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2015

Ο Τζάστιν Μπίμπερ αποχαιρετά τον φίλο του που έχασε στο Παρίσι: Θα μου λείψεις


Το βράδυ της περασμένης Παρασκευής θα μείνει στην Ιστορία ως το βράδυ που συντονίστηκε όλος ο δυτικός πολιτισμός. Το βράδυ που οι λαοί της Ευρώπης και της Αμερικής έδειξαν την συμπαράσταση τους στη Γαλλία και την τραγική μοίρα που της έλαχε.
Οι πάνω από 160 νεκροί που έπεσαν από τα πυρά και τις βόμβες των τζιχαντιστών άφησαν ένα μεγάλο κενό στην ψυχή των ανθρώπων. Πολύ περισσότερο σε αυτούς που δεν είδαν ως παρατηρητές το τραγικό συμβάν, αλλά είχαν συγγενείς και φίλους στο Bataclan και στους δρόμους του Παρισιού και τους είδαν να χάνονται. Ανάμεσα τους και ο Τζάστιν Μπίμπερ, ο οποίος είδε τον συνεργάτη του επί χρόνια και φίλο του Τόμας Αγιάντ να βρίσκεται ανάμεσα στα 89 ονόματα των νεκρών του Bataclan.
Ο 21χρονος τραγουδιστής έγραψε ένα μικρό, αλλά τόσο περιεκτικό στάτους στο Twitter για τον Αγιάντ. «Ακόμα σκέφτομαι το Παρίσι και τον φίλο μου Τόμας που χάθηκε σε αυτή την τραγωδία. Ήταν μέρος της ομάδας μας για χρόνια και εύχομαι να είχα περισσότερο χρόνο μαζί του να τον ευχαριστήσω. Να εκτιμάτε τους ανθρώπους όσο τους έχετε. Σε ευχαριστώ Τόμας για όσα έκανες για μένα. Σε εκτιμώ και μας λείπεις ήδη. Οι σκέψεις και οι προσευχές μας είναι με τους φίλους και την οικογένεια σου».

Το βράδυ της Παρασκευής, ο Τζάστιν Μπίμπερ βρισκόταν στο Λος Άντζελες και έδινε συναυλία όταν έμαθε για τα γεγονότα, ενώ την επόμενη μέρα παρέλαβε ένα βραβείο στη Νέα Υόρκη και προσευχήθηκε από μικροφώνου για τους νεκρούς.




Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.