Δευτέρα 30 Νοεμβρίου 2015

Κλιμακώνουν τις κινητοποιήσεις τους οι αγρότες αυτή τη βδομάδα


Σε δρόμους του νομού Λάρισας θα κάνουν την εμφάνιση τους μέσα στην εβδομάδα τα τρακτέρ, καθώς η Ενωτική Ομοσπονδία Αγροτικών Συλλόγων Νομού Λάρισας κλιμακώνει τον κύκλο των κινητοποιήσεων που... 
εξελίσσονται εδώ και ένα μήνα σε όλο τον νομό, με επαρχιακά συλλαλητήρια.
Την ερχόμενη Κυριακή 6 Δεκεμβρίου στις 12 το μεσημέρι στον Παλαμά Καρδίτσας θα πραγματοποιηθεί Πανελλαδική Σύσκεψη της Επιτροπής των Μπλόκων όπου θα αποφασιστεί η περαιτέρω κλιμάκωση και ο πανελλαδικός συντονισμός των κινητοποιήσεων. Παράλληλα, οι αγρότες ζητούν άμεση συνάντηση με τον υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης ώστε να του θέσουν το διεκδικητικό πλαίσιο με τα αιτήματά τους.




Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.com/2015/11/blog-post_6879.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.