Ενώνει τις δυνάμεις του ο Παναθηναϊκός εν όψει του συλλαλητηρίου της προσεχούς Τετάρτης. Η πράσινη ΚΑΕ ανακοίνωσε πως θα στηρίξει την πρωτοβουλία της ΠΑΕ για διαμαρτυρία έξω από το «Απόστολος Νικολαΐδης» και καλεί τον κόσμο να συμμετέχει ειρηνικά, με την υποσημείωση πως καταδικάζει κάθε μορφή βίας και αποδοκιμάζει τους ηθικούς αυτουργούς αυτής!
Αναλυτικά η ανακοίνωση στο http://www.filathlos.gr/component/k2/item/164158-yper-sullalhthrio-kae-pao
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.