«Δεν μπορούμε να προχωρήσουμε χωρίς κούρεμα χρέους», αλλά ακόμα και «αν κάναμε ένα κούρεμα πάνω από 100 ή 200 δισ. τώρα, σε μερικά χρόνια θα είχαμε πάλι το ίδιο πρόβλημα και θα χρειάζονταν και τέταρτο πακέτο, αν δεν γίνει ανταγωνιστική η ελληνική οικονομία», δηλώνει σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων και στον Αντώνη Πολυχρονάκη ο κ. Λίντερ Γκέρκεν, καθηγητής του πανεπιστημίου της Βρέμης και πρόεδρος του «Κέντρου Ευρωπαϊκής πολιτικής» του Φράιμπουργκ σχολιάζοντας πρόσφατο δημοσίευμα της εφημερίδας Bild, η οποία επικαλούμενη εσωτερικό έγγραφο της Deutsche Bank, κάνει λόγο για ενδεχόμενο κούρεμα του ελληνικού χρέους ύψους 200 δις ευρώ μέχρι το τέλος του έτους.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.