Ίσως η έκφραση «σπάει ταμεία» να φαντάζει υπερβολική όταν μιλάμε για μία ταινία που έχει κόψει 30.000 εισιτήρια...
σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Όμως ταιριάζει απόλυτα όταν πρόκειται για μία φεστιβαλική ταινία, που ανήκει στο αποκαλούμενο art cinema, και προβάλλεται μέχρι σήμερα σε μόνο οκτώ αίθουσες στην Ελλάδα. Το ελληνικό σινεφίλ κοινό επεφύλαξε θερμή υποδοχή στον πολυσυζητημένο «Αστακό» του Γιώργου Λάνθιμου, την πρώτη αγγλόφωνη ταινία του δημιουργού του «Κυνόδοντα», που έφυγε από τις Κάννες τον περασμένο Μάιο με το Βραβείο της Επιτροπής.
Ουρές σχηματίστηκαν κατά το πρώτο δεκαήμερο προβολής της στους κινηματογράφους που την πρόβαλλαν. Παρατηρήθηκε μάλιστα αύξηση των εισιτηρίων κατά τη δεύτερη εβδομάδα προβολής της, γεγονός που σημαίνει ότι το feedback που παίρνει από τους θεατές είναι θετικό. Όπως είναι φυσιολογικό για κάθε ταινία –πόσο μάλλον για μία ταινία του Λάνθιμου– άλλοι θα βγουν από την αίθουσα ενθουσιασμένοι, άλλοι σιχτιρίζοντας και άλλοι θα θέλουν χρόνο για να τη σκεφτούν. Το καλό πάντως είναι ότι ο Έλληνας σινεφίλ δεν γύρισε την πλάτη σε μία φεστιβαλική ταινία με ελληνική υπογραφή.
Περισσότερα στο http://fimotro.blogspot.nl/2015/11/o_35.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.