Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2015

Θετικό βήμα από τους αιωνίους- Θα στείλουν κοινό μήνυμα κατά της παγκόσμιας τρομοκρατίας

Θετικό βήμα από τους αιωνίους- Θα στείλουν κοινό μήνυμα κατά της παγκόσμιας τρομοκρατίας

Σε απόλυτα ήρεμο κλίμα έγινε η σύσκεψη για τα μέτρα ασφάλειας του σημερινού ντέρμπι και από τις δύο ομάδες συμφωνήθηκε να γίνει κάθε προσπάθεια ώστε να σταλεί ένα μήνυμα σε όλο τον κόσμο.
Ο Ολυμπιακός πρότεινε και ο Παναθηναϊκός συμφώνησε το μήνυμα που θα υπάρχει στη μνήμη των θυμάτων της τρομοκρατικής επίθεσης στο Παρίσι, να γιγαντωθεί ακόμη περισσότερο και να γίνει ένα συνολικό και παγκόσμιο μήνυμα κατά της τρομοκρατίας με τη συμπεριφορά όλων στη σημερινή αναμέτρηση!
Σαφέστατα βήμα προς θετική κατεύθυνση από την πλευρά των δύο αιώνιων αντιπάλων..
Ο Σάββας Θεοδωρίδης (που εκπροσώπησε τον Ολυμπιακό μαζί με τους Καραπαπά, Παναγόπουλο) ξεκαθάρισε ότι δεν θα ανεχτεί το παραμικρό και πως πρέπει να τηρηθούν στο έπακρο οι νόμοι.
Οι ερυθρόλευκοι ζήτησαν να ληφθούν όλα τα μέτρα ώστε να μην επαναληφθούν τα περσινά έκτροπα στο ίδιο γήπεδο.



Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.