Τη νίκη, προκειμένου να βρεθεί ακόμη πιο κοντά στην επόμενη φάση του ChampionsLeague έθεσε ως στόχο για τον Ολυμπιακό στη μάχη με τη Ντιναμό Ζάγκρεμπ, ο Μάρκο Σίλβα.
Ο προπονητής του νταμπλούχου Ελλάδας δεν άνοιξε τα χαρτιά του για τη βασική ενδεκάδα, στη συνέχεια αναφέρθηκε στις δυσκολίες του αγώνα με τους Κροάτες, ενώ ξεκαθάρισε πως σέβεται μεν, δεν φοβάται δε την ομάδα του Πάουλο Μασάντο.
Η συνέντευξη Τύπου του Πορτογάλου τεχνικού:
Έτσι όπως έχει εξελιχθεί ο όμιλος συμφωνείτε πως είναι το αυριανό ματς το πιο σημαντικό ματς; Και εάν ναι πως το αντιμετωπίζετε;
«Ο τρόπος που προετοιμάζουμε τα ματς είναι πάντα ο ίδιος. Δεν αλλάζει τίποτα ούτε στην προπόνηση. Δίνουμε την ίδια σημασία σε κάθε αγώνα. Για μένα δεν είναι καθοριστικό αυτό το ματς. Το πιο καθοριστικό θα είναι το τελευταίο. Αύριο είναι ένα σημαντικό ματς και θέλουμε να τα δώσουμε όλα για να είμαστε στην επόμενη φάση. Δεν πιστεύω πως αύριο θα κριθούν όλα. Δεν είναι το πιο καθοριστικό αλλά είναι σημαντικό και δύσκολο».
Έτσι όπως έχει εξελιχθεί ο όμιλος συμφωνείτε πως είναι το αυριανό ματς το πιο σημαντικό ματς; Και εάν ναι πως το αντιμετωπίζετε;
«Ο τρόπος που προετοιμάζουμε τα ματς είναι πάντα ο ίδιος. Δεν αλλάζει τίποτα ούτε στην προπόνηση. Δίνουμε την ίδια σημασία σε κάθε αγώνα. Για μένα δεν είναι καθοριστικό αυτό το ματς. Το πιο καθοριστικό θα είναι το τελευταίο. Αύριο είναι ένα σημαντικό ματς και θέλουμε να τα δώσουμε όλα για να είμαστε στην επόμενη φάση. Δεν πιστεύω πως αύριο θα κριθούν όλα. Δεν είναι το πιο καθοριστικό αλλά είναι σημαντικό και δύσκολο».
Διαβάστε περισσότερα στο http://www.redder.gr/podosfairo/47235/marko-silva-ola-gia-tin-prokrisi-stin-epomeni-fasi

Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.